۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۱۱

آزادشهرکی:

زیرسازی و آسفالت 520کوچه شهر بوشهر/ ساماندهی مبلمان شهری نوار ساحلی

زیرسازی و آسفالت 520کوچه شهر بوشهر/ ساماندهی مبلمان شهری نوار ساحلی

بوشهر - خبرگزاری مهر: شهردار بوشهر گفت: زیرسازی و آسفالت 520کوچه شهر بوشهر و سامان دهی مبلمان شهری نوار ساحلی از جمله برنامه‌های کوتاه مدت شهرداری بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آزادشهرکی صبح چهارشنبه در نشست شورای شهر بوشهر اظهار داشت: برنامه‌های کوتاه مدت خود را برای رفع مشکلات شهر و نیازهای شهروندان در مدت شش ماه تهیه و طراحی کرده‌ایم و امیدواریم با همکاری اعضای شورای شهر بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی با اشاره به طراحی برنامه‌های کوتاه مدت شهرداری بوشهر در قالب هشت سرفصل، اضافه کرد: مشکلات شهروندان به صورت جامع در هر یک از این سرفصل ها قرار گرفته است.

شهردار بوشهر با بیان اینکه حمایت از ورزشکاران و ورزش بوشهر یکی از اولویت‌های مهم شهرداری است، خاطرنشان ساخت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ترویج و توسعه فرهنگ عمومی و آگاهی شهروندی صورت گرفته است.

وی بهبود ترافیک و توسعه مبلمان شهری را از دیگر اهداف شهرداری بوشهر عنوان کرد و افزود: از برنامه‌های کوتاه مدت شهرداری بوشهر می‌توان به بهبود اقتصاد شهری با هدف سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی و تولید اشاره کرد.

ایجاد فضای سبز در مسیر ورودی و خروجی بوشهر

آزادشهرکی از تلاش برای ایجاد اداره زیبا سازی شهری به عنوان یک اداره زیرگروه در حوزه معاونت خدمات شهری خبر داد و تاکید کرد: ایجاد فضای سبز در اطراف ترمینال اتوبوس‌های بین شهری در مسیر ورودی و خروجی بوشهر از دیگر برنامه‌های کوتاه مدت شهرداری است.

وی از آسفالت 520 کوچه شهر بوشهر نیز به عنوان بخش دیگری از این برنامه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: خرید 11هزارمترمربع موزائیک مرغوب برای پیاده روها در سطح شهر و سامان دهی مبلمان شهری نوار ساحلی از دیگر برنامه‌های شهرداری است.

شهردار بوشهر در ادامه از انتشار همه جزئیات این برنامه‌ها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: همه تلاش خود را برای توسعه و عمران و آبادانی بوشهر به کار خواهیم گرفت و مردم نیز در پیشبرد این اهداف می‌توانند کمک‌های بسیار خوبی داشته باشند.

لازم به ذکر است که شهردار بوشهر در این نشست بودجه پیشنهادی شهرداری بوشهر را به شورای اسلامی تحویل کرد.

کد خبر 2219301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha